Με την υποστήριξη:

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2007

Αναβάθμιση

Μιας αναβάθμισης, μύριες έπονται! Μετά την αλλαγή του κουτιού του υπολογιστή μου, σειρά είχε το τροφοδοτικό ,ο επεξεργαστής και η ψύκτρα του επίσης!Λόγω θορύβου το πρώτο και το τρίτο ,και ο δεύτερος γιατί τον βρήκα σε καλή τιμή.
Τροφοδοτικό:
Το προηγούμενο τρφοδοτικό Q-tec , αντικαταστάθηκε από το Enermax Liberty 500W.
Η μέρα με την νύχτα!!Το Enermax είναι σχεδόν τελείως αθόρυβο, και η τάση των 12V , παραμένει σταθερά στα 12,03V , ακόμα και υπό πλήρες φορτίο! Το γεγονός ότι είναι modular μετράει στα "συν" του, αφού μπορείς να βάλεις μόνο όσο καλώδια επιθυμείς, απελευθερώνοντας χώρο για να υπάρχει ροή αέρα μέσα στο κουτί.Το φινίρισμα και η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλά. Γενικά είναι μια καλή επιλογή και τίμιο αποτέλεσμα για τα λεφτά του.
Επεξεργαστής:
Ο Athlon64 3000+ αλλάχθηκε με έναν Athlon64 x2 4200+, που τον βρήκα φτηνά στο e-bay. Η διαφορά στις επιδόσεις είναι αρκετά μεγάλη, όχι όμως και τόόόόσο τεράστια. Πιστεύω πως οι δυο πυρήνες κάνουν το σύστημα να "ανασαίνει" καλύτερα(ιδίως στα χέρια μου, που οι φίλοι μου με έχουν για να κάνω crash test στα pc τους!). Η μεγάλη διαφορά φάνηκε στο folding@home, που μπορώ να τρέξω την κονσόλα για τους πολυπύρηνους επεξεργαστές , που αποδίδει πολύ καλύτερα από την μονοπύρηνη έκδοση της.
Ψύκτρα επξεργαστή:
Επειδή πούληση μόνο τον επεξεργαστή , μου είχε μείνει η ψύκτρα. Η οποία αγχωμαχούσε, περιστρεφόμενη στις 5000-5500 στροφές για να ψύξει τον νέο διπύρηνο επεξεργαστή. Η αντικαταστάτρια της είναι η Scythe Ninja Plus Rev B..


Οι εντυπώσεις μου είναι ανάμεικτες. Ο ανεμιστήρας που περιέχεται στο κουτί περιστρέφεται στις 1200+-10% στροφές , με αποτέλεσμα να είναι αρκετά αθόρυβος(το κακό με τα αθόρυβα συστήματα είναι ότι συνηθίζεις γρήγορα τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, και μετά σε ενοχλεί το παραμικρό που ακούγεται στον υπολογιστή). Η ροή του αέρα που παρέχει είναι αρκετά δυνατή.Η ψύκτρα είναι τεράστια!Αυτό όμως βοηθάει στην γρήγορη επαγωγή της θερμότητας,όπου η θερμοκρασία του επεξεργαστή πέφτει από τους 50 στους 38 βαθμούς σχεδόν αμέσως μόλις πέσει το "φορτίο" του υπολογιστή.Αυτό που μου έκανε αρνητική εντύπωση είναι ότι δεν έριξε πολύ την θερμοκρασία του επεξεργαστή.Δηλαδή: με την στοκ ψύκτρα ένας φίλος έχει τον Athlon x2 6000+ σε full load , στους 46 βαθμούς, ενώ εμένα με το ίδιο φορτίο είναι στουσ 50 βαθμούς περίπου.

Υ.Γ. Προσέξτε πολύ με τα αλουμινένια κουτιά, γιατί το δικό μου το σήκωσα με λάθος τρόπο μια φορά, και από τότε μου έκανε έναν περίεργο τριγμό. Η συνέχεια σε επόμενο Post.

Δεν υπάρχουν σχόλια: