Με την υποστήριξη:

Τρίτη 5 Ιουνίου 2007

Εξελίξεις με το ISDN modem:
Μετά από πολύ ψάξιμο, βρέθηκε τελικά ένα εσωτερικό modem!!! Το βάζω στο κουτί,όλα καλά. Με το που πάω να κάνω εγκατάσταση,το σύστημα με πληροφορεί ότι ναι μεν έγινε η εγκατάσταση,αλλά υπήρξαν προβλήματα.Κοινώς δεν έγινε τίποτα. Και ακολούθησε ο εξής ωραίος διάλογος με την υποστήριξη της εταιρίας:
Εγώ:- Καλημέρα, έχω πάρει το τάδε modem σας αλλά μέσα στην συσκευασία δεν υπήρχαν οδηγοί για τα Vista. Μπορείτε να μου πείτε από που να τους κατεβάσω γιατί δεν τους βρήκα πουθενά;
Τηλεφωνητής:- Κύριε , το προϊόν δεν υποστηρίζει Vista , ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ!!
Εγώ
:- Μα το προϊόν το έχω αγοράσει! Δεν το υποστηρίζεται πλέον;
Τηλεφωνητής:- (Με απορία...)Μα καλά,και εσείς δεν κοιτάξατε αν υποστηρίζει τα Vista πριν το αγοράσετε;;;

Ωραία τεχνική υποστήριξη....ΜΠΡΑΒΟ!!!


Πάω να κοιτάξω για εξωτερικό modem τώρα,που να συνδέεται μέσω δικτύου μπας και δω καμιά προκοπή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: